loading...
3soot-dl
3soot-dl بازدید : 97 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

طراحی حرفه ای وب سایت با Microsoft SharePoint Designer 2013

SharePoint Designer 2013 نرم افزاری برای توسعه و طراحی سریع وب سایت می باشد.با استفاده از SharePoint Designer 2013 ، کاربران حرفه ای و برنامه نویس ها می توانند با سرعت زیادی نیازهای تجاری خود را برآورده کنند. کاربران حرفه ای می توانند راه حل های بدون کد که در برگیرنده انواع مختلف سناریوها از سایت های اشتراکی و انتشارات اینترنتی تا اطلاعات تجاری، راه جل های هوشمند و جریان های کاری انسانی را به راحتی بسازند. علاوه بر این، برنامه نویسان می توانند از این نرم افزار برای شروع سریع پروژه های برنامه نویسی SharePoint استفاده کنند.

3soot-dl بازدید : 69 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

نرم افزار طراحی انیمیشن سه بعدی Aurora 3D Animation Maker 13.01.04

اگر جزو کسانی هستید که انیمیشن بخشی از زندگیتان را تشکیل می دهد و دوست دارید خودتان نیز جزو کسانی باشید که انیمیشن ۳ بعدی تولید می کنند برایتان پیشنهادی ویژه ای داریم.
این نرم افزار دارای امکانات بسیار جالبی است که به شما کمک می کند تا بتوانید بدون مشکل یک انیمیشن ۳ بعدی حرفه ای تولید کنید.به کمک این نرم افزار شما به راحتی می توانید ویدئو ها ، عکس ها ، انیشمیشن ها و دیزاین های خود را ویرایش کنید و هزاران افکت زیبا ، از جمله افکت های سه بعدی به آن اضافه کنید. این نرم افزار بهترین انتخاب برای کسانی است که در زمینه طراحی های ۳ بعدی فعالیت می کنند از قبیل طراحان وب ، انیمیشن کارها ، ویرایش گران فیلم ، فوتوشاپ کار ها و… که ممکن است نیاز به یک ویرایشگر سه بعدی داشته باشند.به راحتی می توان با کنار هم قرار دادن آبجکت های مختلف و کمی هم سلیقه زیباترین انیمیشن های سه بعدی را خلق کرد بدون این که نیاز باشد کدنویسی انجام گیرد یا آموزش های خاصی دیده باشیم. افکت های مختلف در متحرک سازی برای جذاب تر شدن خروجی یکی دیگر از قابلیت های کلیدی این ابزار به شمار می رود.

3soot-dl بازدید : 108 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Tulip VS Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. توسط تم "TulipVS" می توانید محیط دسکتاپ خود را از یکنواختی دربیاورید و شمایی زیبا به آن ببخشید.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
3soot-dl بازدید : 118 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Re-Degetized Theme For Windows 7 تم ویندوز سون

تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. "Re-Degetized" تم بسیار زیبایی است که با نصب آن می توانید محیط دسکتاپ خود را از یکنواختی درآورید و شمایی زیبا بدان ببخشید.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

3soot-dl بازدید : 83 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Future Series v1 Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. "Future Series" تم بسیار زیبایی است که محیط دسکتاپ شما را از یکنواختی در آورده و نمایی زیبا بدان می بخشد.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

3soot-dl بازدید : 83 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Galaxy Space Seven Style تم تغییر محیط ویندوز سون به محیط فضا
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری کامل و جالب جهت تغییر محیط ویندوز سون به محیط فضا را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Galaxy Space Seven Style نرم افزاری کامل برای تغییر محیط ویندوز سون می باشد که دارای آیکون های اختصاصی و تصاویر زیبا از فضا می باشد.پس از نصب این تم تمامی منوهای ویندوز سون مانند، منو استارت، Taskbar ویندوز،آیکون ها،گجت ها،پنجره ها و... به منوهای اختصاصی و بسیار زیبای این نرم افزار تبدیل می شوند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
3soot-dl بازدید : 101 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Desktop iCalendar 1.9.7.1 تقویم رو میزی
Desktop iCalendar یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید که مانند یک تقویم رومیزی می تواند تمامی وقایع را برای شما ثبت و نمایش دهد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی رویدادهای روزانه را مشاهده کرده و در کنار آن از وضعیت آب و هوایی نیز باخبر شوید. در واقع این نرم افزار...........

3soot-dl بازدید : 62 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 با فرمت پی دی اف

در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم سال 1392 هجری شمسی را در قالب یک فایل با فرمت PDF برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این تقویم توسط شورای مرکز تقویم موسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج و تنظیم شده و همچنین دارای لحظه تحویل سال، رویداد های نجومی سال، مناسبت ها و ... می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

3soot-dl بازدید : 151 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Driver Magician Lite 4.00 نرم افزار بک آپ گیری از درایورهای کامپیوتر
Driver Magician Lite یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه پشتیبان گیری از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشد که شما می توانید آن را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قادر است تا از درایورهایی که بر روی سیستم شما نصب شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کند , آنها را بروز رسانی کرده و با استفاده از متدهای مختلف آنها را بهینه سازی کند و حتی می توانید درایورهای نصب شده را نیز حذف کنید. این نرم افزار بیشتر در مواقعی می تواند شما را یاری کند که ویندوز دچار مشکل شده است و شما مجبور شده اید ویندوز را تعویص کنید و یا مجبور هستید سیستم را ارتقا دهید. چرا که این نرم افزار می تواند تمامی درایورهایی را که بر روی سیستم نصب شده اند را برای شما بازیابی کرده و دیگر ساعت ها وقتتان را برای جستجوی درایوها نیز هدر نمی دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
3soot-dl بازدید : 99 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Odin Password Secure Manager

Odin Password Secure Manager 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت رمز ها و رمزگذاری بر روی فایل های می باشد. حتما برای شما نیز پیش امده است که خواسته باشید بر روی فایل های و یا یادداشت های محرمانه خود رمز گذاری نمائید و یا اینکه رمز های خود را در این نرم افزار با امینیت نگهداری و مدیریت نمائید.........

3soot-dl بازدید : 35 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود GameBoost 1.10.1.2012 نرم افزار بهینه سازی و اجرای سریعتر بازی ها
GameBoost یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه بهینه سازی و افزایس سرعت بازی های رایانه ای است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. در واقع این نرم افزار بعد از نصب بر روی سیستم قادر است تا بخش های مختلف مانند رجیستری و رم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود تا بازی ها با سرعت بسیار بالاتر و روان تر در سیستم اجرا شوند و دیگر هیچ مشکلی در زمان بازی بوجود نیاید. البته این نرم افزار می تواند در کنار افزایش سرعت بازی ها اقدام به افزایش سرعت اینترنت نیز کند. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

3soot-dl بازدید : 113 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Minitab v16.2.4 - نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و ... پیروی می کنند، پرداخت.
در واقع نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد.
تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در این نرم افزار ارائه شده است.

3soot-dl بازدید : 67 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TypingMaster Pro v7.10 Build 808 - نرم افزار افزایش سرعت تایپ تا دو برابر

با وجودی که مدتهاست از محیط خشک و تایپی سیستم عامل داس گذشته و به محیط گرافیکی ویندوز، لینوکس یا مکینتاش مهاجرت کرده ایم و به راحتی نیز می توان با موس کارهای روزمره خودمان را انجام دهیم. ولی  ظهور اینترنت و نوشتن در وبلاگ و حضور کامپیوتر تقریباً در همه ابعاد زندگی ما نقش تایپ را به جای کاهش،  چندین برابر افزایش داده است. بنابراین بیایید: هر چه زودتر نحوه تایپ صحیح را یاد بگیرید و از رایانه خود لذت دو چندان ببرید. حال ما می توانیم با وجود یك نرم افزار مفید و راهنما كه امكانات كمكی بسیاری برای ما فراهم می كند فاكتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه كه معمول است بگذرانیم .........

3soot-dl بازدید : 72 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود  Rubi v3.0 - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با شیوه ای جدید

در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روش هایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتاً طولانی است. و مهم تر از همه اینکه اکثر روش های مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث می شود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.

3soot-dl بازدید : 99 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود A.D.A.M Student Atlas of Anatomy v01.00.05.11 - نرم افزار اطلس آناتومی

A.D.A.M Student Atlas of Anatomy یک ابزار آموزشی ارزشمند است که در واقع اطلس فوق العاده آناتومی بدن انسان را برای دانشجویان پزشکی، کارشناسی بهداشت، زیست شناسی و ... و همچنین علاقمندان به کسب اطلاع درباره ساختار بدن انسان، فراهم نموده است. در این اطلس تمامی جزئیات آناتومی بدن انسان از خارجی ترین نواحی پوست تا عمیق ترین نواحی درون استخوانی، به همراه توضیحات تکمیلی و عکس هایی واقعی از رادیوگرافی ها و عکس های رنگی گنجانده شده است. این اطلس بیشتر بر آناتومی سطحی تمرکز داشته و علاوه بر عکس هایی منحصر بفرد از سطح بدن انسان، شامل تصاویری سه بعدی از داخلی ترین نواحی بدن انسان است و به کاربران کمک می کند تا به راحتی قادر به تجزیه و تحلیل اندام های مختلف و در نتیجه درک کامل آناتومی بدن انسان باشد.

3soot-dl بازدید : 171 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Encyclopaedia Britannica 2013 Ultimate Edition - دانشنامه بریتانیکا

بریتانیکا دانشنامه‌ای است که اولین بار در سال ۱۷۶۸ در ادینبورگ منتشر شد و قدیمی ترین دانشنامه موجود به زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این دانشنامه در حال حاضر یکی از مهمترین و معتبرترین منابع به زبان انگلیسی به شمار می‌رود که تا به امروز ویرایش و انتشار آن ادامه یافته‌است. بریتانیکا توسط ۱۹ ویرایشگر تمام وقت و بیش از ۴۰۰۰ مشارکت‌کننده خبره، به رشته تحریر درآمده و در بسیاری موارد، علمی‌ترین و آکادمیک‌ترین دانشنامه دنیا، شناخته شده‌است.

3soot-dl بازدید : 68 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Verbix v9.0.7.14 - نرم افزار دستور زبان و لغت نامه بیش از 70 زبان خارجی

نرم افزار Verbix برای دانشجویان زبان های خارجی طراحی شده است. این نرم افزار برای افرادی که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها و جداول صرف فعل را دارند، بسیار مفید خواهد بود. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار Verbix، یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد می کند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن ها نخواهید داشت.

3soot-dl بازدید : 43 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows XP SP3 x86 Integrated May 2013+SATA - ویندوز ایکس پی، سرویس پک سه همراه با جدیدترین آپدیت ها
(92/3/13) تغییرات:

نسخه ای از ویندوز ایکس پی که در اینجا برای دانلود قرار داده شده است، در بردارنده تمامی آپدیت های مایکروسافت تا تاریخ 13.05.2013 می باشد و قابلیت شناسایی هارد های ظرفیت بالا و جدید SATA و همچنین نصب بر روی لپ تاپ ها را دارد.

3soot-dl بازدید : 53 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated May 2013 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

3soot-dl بازدید : 34 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 AIO 18in1 x86/x64 Integrated May 2013 - ویندوز 8، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۸ - Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.

3soot-dl بازدید : 30 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود WSUS Offline Update v8.3 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس و نصب به صورت آفلاین

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد. مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است. اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین، امکان نصب و آپدیت ویندوز آن گونه که باید و شاید وجود ندارد. کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد. کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید. قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید.

3soot-dl بازدید : 53 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Your Uninstaller Pro v7.5.2012.12 - نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.

3soot-dl بازدید : 28 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Driver Genius v12.0.0.1306 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید.......

3soot-dl بازدید : 215 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود LeoMoon ParsiNegar v1.26 (formerly Persian TTT) - نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار لیومون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمت های زبان های این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد.....

3soot-dl بازدید : 41 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Easy GIF Animator v5.6 - نرم افزار ساخت بنرهای تبليغاتی انیمیشن

نرم افزار Easy GIF Animator یك برنامه قوی و ساده برای ساخت و ویرایش انواع تصاویر GIF انیمیشن می باشد. از این نرم افزار می توان برای ساخت و ویرایش بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایت ها نیز استفاده نمود.

3soot-dl بازدید : 30 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ArcSoft Group Photo v1.0.0.33 - نرم افزار اصلاح حالت چهره اشخاص در عکس های گروهی

گرفتن عکس های گروهی همواره یک چالش بوده است، در حالی که همه برای عکس آماده هستند ناگهان یک نفر صورت خود را بر می گرداند و یا دقیقاً در لحظه ثبت عکس یک نفر پلک می زند و یا سمت نگاهش به سوی دیگری هست و زمانی که مجدداً عکس گرفته می شود برای شخص دیگری این مشکل به وجود می آید و در نهایت چندین عکس یکسان گروهی داریم که در هر یک یک نفر عکس را خراب کرده است.

3soot-dl بازدید : 277 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TrunCAD 3DGenerator v9.0.35 - نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه

Truncad 3DGenerator شبیه ساز سه بعدی قدرتمند جهت طراحی انواع مبلمان و کابینت آشپزخانه می باشد که دارای امکانات خوبی جهت انطباق بر روی محصول بوده و یکی از مناسب ترین نرم افزارها برای تولید کنندگان مبلمان و کابینت آشپزخانه جهت نمایش و جلب رضایت مشتری قبل از تولید محصول نهایی می باشد.

3soot-dl بازدید : 24 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

ابزاری برای ساخت آلبوم های فلش، اسلاید شوهایی از تصاویر فلش به منظور قرار گرفتن بر روی وب سایت، وبلاگ، Myspace و ... می باشد. به علاوه این محصول به آسانی توانایی ساخت اسلاید شوهای انیمیشنی از فایل های SWF را نیز دارد. این نرم افزار بهترین انتخاب برای ساخت اسلاید شو و قرار دادن آن ها در اختیار دوستان و آشنایان تان می باشد. به کمک این ابزار می توانید خاطرات خوش با دوستان و عزیزانتان را به صورت همیشگی داشته باشید و به راحتی آن ها را بر روی وبلاگ، وب سایت و ... آپلود کنید. شما می توانید اسلاید شوهای ساخته شده را بر روی دیسک های CD یا DVD که قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر را دارند ذخیره نمایید و یا یک کپی از عکس های اورجینال را نیز می توانید بر روی CD یا DVD قرار دهید. با کمک AnvSoft Photo Flash Maker می توانید مجموعه عکس های دیجیتالی تان را به فرمت فایل های فلش ماکرو مدیا در آورید. به راحتی فولدری از مجموعه اسلاید شوهای خود ساخته برای آن ها موزیک پس زمینه انتخاب کنید و یا به آن افکت های حرکتی خاص بیافزایید.

 

دانلود AnvSoft Photo Flash Maker Professional + Platinum v5.57 - نرم افزار ساخت آلبوم های فلش
3soot-dl بازدید : 31 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.
در این نسخه از نرم افزار تنظیمات پیشرفته ای برای ایجاد یک محیط امن برای کودکان لحاظ شده است. قابلیت هایی چون سیستم ضد روتکیت، تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern، جلوگیری از ورود به سایت های ویروسی، پاکسازی پیشرفته قسمت های مختلف ویندوز، چک کردن برنامه های Startup، شناسایی انواع نرم افزار جاسوسی، امکان ساخت دیسک نجات، مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها و .... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشد.

 

دانلود Kaspersky AntiVirus / Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.1.4190 (g) - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپرسکی 2013
3soot-dl بازدید : 40 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

امروزه برای ساخت برنامه های آموزشی از نرم افزار هایی استفاده می شود که از محیط صفحه نمایش در قالب فایل های Power Point  ،Exe ،Wmv ،Avi ،Flash و ... فیلم گرفته و آنها را ذخیره می کند و توسط ویرایشگر آنها را ویرایش می کند....

دانلود BB FlashBack Pro v4.1.6.2745 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش
3soot-dl بازدید : 172 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

SUPERAntiSpyware Pro نرم افزاری قدرتمند و کارآمد برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و ابزارهای مخرب می باشد. توسط این نرم افزار میتوان انواع فایل های مخرب نظیر Spyware, Adware, Malware, Trojans, KeyLoggers, Dialers, Hi-Jackers, and Worms را از بین برد و...

 

SUPERAntiSpyware حذف و مقابله با جاسوس افزارها SUPERAntiSpyware Pro 5.6.1018

3soot-dl بازدید : 104 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

avast! Internet Security نرم افزار امنیتی کامل است و راه حلی برای جلوگیری از انواع تهدیدات کامپیوتری. توسط این نرم افزار میتوانید از سرقت اطلاعات شخصی ، رسوخ به حریم خصوصی ،....

avast internet security امنیت قدرتمند در اینترنت avast! Internet Security 8.0.1489.300 Final

3soot-dl بازدید : 96 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

در سرتاسر دنیا مجموعه های بسیار زیاد و متنوعی برای آموزش زبان وجود دارد ، اما هیچ یک از این آموزش ها منحصر و مختص کودکان نیست ! مجموعه آموزش زبان انگلیسی Hooked on Phonics Learn to Read ، مجموعه آموزشی می باشد که بر اساس روش های علمی و تحقیقات گسترده ای در زمینه آموزش به کودکان آماده شده است. این دوره آموزشی....

hooked on phonics cover بی نظیرترین آموزش زبان برای کودکان با نام Hooked on Phonics 2010

3soot-dl بازدید : 115 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

BB FlashBack Pro نرم افزاری قدرتمند جهت ساخت فیلم های آموزش و ارائه های تصویری جهت نمایش در کنفراس ها و… می باشد. امروزه آموزش ها و...

BB FlashBack Pro ساخت آسان فیلم های آموزشی BB FlashBack Pro 4.0.0.2375

3soot-dl بازدید : 108 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

برای شما علاقه مندان به گرافیک و هنر ، مجموعه ای از ۲ بنر وکتور رنگارنگ و زیبا را آماده کرده ایم که دارای فرمت AI هستند . وکتورها فایل های برداری هستند و با نرم افزارهایی مانند Adobe Illustrator و Corel قابل ویرایش هستند.ویژگی وکتورها این است که می توان اندازه آن‌ها را بدون کاهش کیفیت بزرگ کرد.

 

Abstract Dark Banners مجموعه 2 وکتور بنرهای رنگارنگ Vectors Abstract Dark Banners

3soot-dl بازدید : 47 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Web Creator Pro نرم افزاری حرفه ای برای طراحی وبسایت است .رابط کاربری آسان وبصری در این نرم افزار همراه ابزارهای متععد برای یک طراحی فوق العاده میتواند نظر شما را به خودش جلب کند.از ویژگی های منحصر به فرد این نرم افزار...

LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12 طراحی وبسایت با LMSOFT Web Creator Pro 6.0.0.12

3soot-dl بازدید : 37 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Photo Collage Max نام نرم افزار بسیار مفید و جذاب برای قرار دادن قاب بر روی تصاویر می باشد ، با  استفاده از این نرم افزار می توانید قاب های بسیار زیبایی را بر روی تصاویر خود قرار دهید و از آن لذت ببرید ، این نرم افزار...

photo زیباسازی تصاویر خود با Photo Collage Max 2.2.0.6

تعداد صفحات : 2

درباره ما
مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نرم افزار ها وخدمات کدام رابیشتر می پسندید؟
    به زودی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 45
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 1,315
  • بازدید کلی : 17,747