loading...
3soot-dl
3soot-dl بازدید : 108 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Tulip VS Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. توسط تم "TulipVS" می توانید محیط دسکتاپ خود را از یکنواختی دربیاورید و شمایی زیبا به آن ببخشید.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.
3soot-dl بازدید : 119 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Re-Degetized Theme For Windows 7 تم ویندوز سون

تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. "Re-Degetized" تم بسیار زیبایی است که با نصب آن می توانید محیط دسکتاپ خود را از یکنواختی درآورید و شمایی زیبا بدان ببخشید.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

3soot-dl بازدید : 84 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Future Series v1 Theme For Windows 7 تم ویندوز سون
تم نرم افزاری است که به کمک آن چهره ظاهری ویندوز تغییر کرده و تصاویر و صفحه نمایش سیستم عامل براساس تنظیمات نرم افزار تغییر می کند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،تمی بسیار زیبا را برای دانلود شما کاربران فهیم آماده کرده ایم. "Future Series" تم بسیار زیبایی است که محیط دسکتاپ شما را از یکنواختی در آورده و نمایی زیبا بدان می بخشد.
برای دانلود تم و مشاهده توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

 

3soot-dl بازدید : 84 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
 دانلود Galaxy Space Seven Style تم تغییر محیط ویندوز سون به محیط فضا
در پست امروز وبسایت میهن دانلود،نرم افزاری کامل و جالب جهت تغییر محیط ویندوز سون به محیط فضا را برای دانلود شما کاربران آماده کرده ایم. Galaxy Space Seven Style نرم افزاری کامل برای تغییر محیط ویندوز سون می باشد که دارای آیکون های اختصاصی و تصاویر زیبا از فضا می باشد.پس از نصب این تم تمامی منوهای ویندوز سون مانند، منو استارت، Taskbar ویندوز،آیکون ها،گجت ها،پنجره ها و... به منوهای اختصاصی و بسیار زیبای این نرم افزار تبدیل می شوند.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
3soot-dl بازدید : 102 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود Desktop iCalendar 1.9.7.1 تقویم رو میزی
Desktop iCalendar یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید که مانند یک تقویم رومیزی می تواند تمامی وقایع را برای شما ثبت و نمایش دهد. شما با استفاده از این نرم افزار که سایت میهن دانلود برای شما آماده کرده است قادر خواهید بود تا تمامی رویدادهای روزانه را مشاهده کرده و در کنار آن از وضعیت آب و هوایی نیز باخبر شوید. در واقع این نرم افزار...........

3soot-dl بازدید : 62 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود تقویم سال 1392 با فرمت پی دی اف

در این پست وب سایت میهن دانلود تقویم سال 1392 هجری شمسی را در قالب یک فایل با فرمت PDF برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این تقویم توسط شورای مرکز تقویم موسسه ی ژئوفیزیک دانشگاه تهران استخراج و تنظیم شده و همچنین دارای لحظه تحویل سال، رویداد های نجومی سال، مناسبت ها و ... می باشد.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

3soot-dl بازدید : 152 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Driver Magician Lite 4.00 نرم افزار بک آپ گیری از درایورهای کامپیوتر
Driver Magician Lite یک نرم افزار بسیار کاربردی و مفید در زمینه پشتیبان گیری از درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشد که شما می توانید آن را از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار قادر است تا از درایورهایی که بر روی سیستم شما نصب شده است یک نسخه پشتیبان تهیه کند , آنها را بروز رسانی کرده و با استفاده از متدهای مختلف آنها را بهینه سازی کند و حتی می توانید درایورهای نصب شده را نیز حذف کنید. این نرم افزار بیشتر در مواقعی می تواند شما را یاری کند که ویندوز دچار مشکل شده است و شما مجبور شده اید ویندوز را تعویص کنید و یا مجبور هستید سیستم را ارتقا دهید. چرا که این نرم افزار می تواند تمامی درایورهایی را که بر روی سیستم نصب شده اند را برای شما بازیابی کرده و دیگر ساعت ها وقتتان را برای جستجوی درایوها نیز هدر نمی دهید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...
3soot-dl بازدید : 99 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

Odin Password Secure Manager

Odin Password Secure Manager 9.8.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت رمز ها و رمزگذاری بر روی فایل های می باشد. حتما برای شما نیز پیش امده است که خواسته باشید بر روی فایل های و یا یادداشت های محرمانه خود رمز گذاری نمائید و یا اینکه رمز های خود را در این نرم افزار با امینیت نگهداری و مدیریت نمائید.........

3soot-dl بازدید : 35 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

دانلود GameBoost 1.10.1.2012 نرم افزار بهینه سازی و اجرای سریعتر بازی ها
GameBoost یک نرم افزار کاربردی و بسیار مفید در زمینه بهینه سازی و افزایس سرعت بازی های رایانه ای است که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت کنید. در واقع این نرم افزار بعد از نصب بر روی سیستم قادر است تا بخش های مختلف مانند رجیستری و رم را تحت تاثیر قرار دهد و باعث شود تا بازی ها با سرعت بسیار بالاتر و روان تر در سیستم اجرا شوند و دیگر هیچ مشکلی در زمان بازی بوجود نیاید. البته این نرم افزار می تواند در کنار افزایش سرعت بازی ها اقدام به افزایش سرعت اینترنت نیز کند. همچنین این برنامه میتواند به طور محسوس باعث افزایش سرعت سی پی یو و کارکرد روان تر آن کند به طوری که در هنگام بازی شما با کمترین خطا و قطع تصویر در بازی مواجه شوید.
جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...

درباره ما
مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نرم افزار ها وخدمات کدام رابیشتر می پسندید؟
    به زودی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 87
  • بازدید سال : 1,366
  • بازدید کلی : 17,798