loading...
3soot-dl
3soot-dl بازدید : 113 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Minitab v16.2.4 - نرم افزار تخصصی آمار و کنترل کیفیت مینی تب

Minitab یک نرم افزار کنترل کیفیت آماری و مناسب برای پروژه های Six Sigma و بهبود کیفیت می باشد. این نرم افزار به عنوان یکی از نرم افزارهای تخصصی آمار برای کنترل کیفیت، کار بر روی اعداد و تجزیه و تحلیل داده های خام شناخته شده است و در بسیاری از واحد های صنعتی بزرگ و کوچک مورد استفاده قرار می گیرد و به وسیله آن می توان با تجزیه و تحلیل داده های آماری به طراحی آزمایشات پرداخت. همچنین انجام برخی عملیات ها مانند تولید اعداد تصادفی که از توزیع های آماری خاصی مانند توزیع نرمال، کی دو، گاما، اف، برنولی، پواسن، بتا، وایبل و ... پیروی می کنند، پرداخت.
در واقع نرم افزار Minitab (مینی تب) یکی از نرم افزارهای مطرح آماری می‌باشد که در برخی زمینه های علم آمار، از جمله کاربرد آمار در صنعت و اقتصاد از قابلیت های خاصی برخوردار می‌باشد.
تحلیل های سری زمانی با گستردگی و دقت بیشتری در این نرم افزار ارائه شده است.

3soot-dl بازدید : 68 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TypingMaster Pro v7.10 Build 808 - نرم افزار افزایش سرعت تایپ تا دو برابر

با وجودی که مدتهاست از محیط خشک و تایپی سیستم عامل داس گذشته و به محیط گرافیکی ویندوز، لینوکس یا مکینتاش مهاجرت کرده ایم و به راحتی نیز می توان با موس کارهای روزمره خودمان را انجام دهیم. ولی  ظهور اینترنت و نوشتن در وبلاگ و حضور کامپیوتر تقریباً در همه ابعاد زندگی ما نقش تایپ را به جای کاهش،  چندین برابر افزایش داده است. بنابراین بیایید: هر چه زودتر نحوه تایپ صحیح را یاد بگیرید و از رایانه خود لذت دو چندان ببرید. حال ما می توانیم با وجود یك نرم افزار مفید و راهنما كه امكانات كمكی بسیاری برای ما فراهم می كند فاكتور زمان را بسیار سریعتر از آن چه كه معمول است بگذرانیم .........

3soot-dl بازدید : 72 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود  Rubi v3.0 - نرم افزار آموزش زبان انگلیسی با شیوه ای جدید

در دنیای امروز جهت فراگیری زبان انگلیسی راهکارهای مختلفی وجود دارد. از جمله کلاس های آموزشی، سی دی های مالتی مدیا، کتاب و متدهای متعدد دیگر. برای استفاده از هر یک از روش هایی که ذکر شد، نیاز به هزینه کردن مبالغ هنگفت و صرف زمان و حوصله نسبتاً طولانی است. و مهم تر از همه اینکه اکثر روش های مرسوم، بسیار خسته کننده و یکنواخت هستند و فراگیری آن معمولا هیچ جذابیتی نداشته و این خود باعث می شود فرد پس از مدتی از آن زده شده و از ادامه دادن روند آموزش، صرف نظر کند. در این میان، روشی که برای فرد، هم جالب و جذاب باشد، هم سریع به نتیجه مطلوب برسد و هم کم هزینه و ارزان باشد، تنها استفاده از متد آموزش زبان انگلیسی توسط نرم افزار روبی (Rubi) است.

3soot-dl بازدید : 99 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود A.D.A.M Student Atlas of Anatomy v01.00.05.11 - نرم افزار اطلس آناتومی

A.D.A.M Student Atlas of Anatomy یک ابزار آموزشی ارزشمند است که در واقع اطلس فوق العاده آناتومی بدن انسان را برای دانشجویان پزشکی، کارشناسی بهداشت، زیست شناسی و ... و همچنین علاقمندان به کسب اطلاع درباره ساختار بدن انسان، فراهم نموده است. در این اطلس تمامی جزئیات آناتومی بدن انسان از خارجی ترین نواحی پوست تا عمیق ترین نواحی درون استخوانی، به همراه توضیحات تکمیلی و عکس هایی واقعی از رادیوگرافی ها و عکس های رنگی گنجانده شده است. این اطلس بیشتر بر آناتومی سطحی تمرکز داشته و علاوه بر عکس هایی منحصر بفرد از سطح بدن انسان، شامل تصاویری سه بعدی از داخلی ترین نواحی بدن انسان است و به کاربران کمک می کند تا به راحتی قادر به تجزیه و تحلیل اندام های مختلف و در نتیجه درک کامل آناتومی بدن انسان باشد.

3soot-dl بازدید : 171 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Encyclopaedia Britannica 2013 Ultimate Edition - دانشنامه بریتانیکا

بریتانیکا دانشنامه‌ای است که اولین بار در سال ۱۷۶۸ در ادینبورگ منتشر شد و قدیمی ترین دانشنامه موجود به زبان انگلیسی محسوب می‌شود. این دانشنامه در حال حاضر یکی از مهمترین و معتبرترین منابع به زبان انگلیسی به شمار می‌رود که تا به امروز ویرایش و انتشار آن ادامه یافته‌است. بریتانیکا توسط ۱۹ ویرایشگر تمام وقت و بیش از ۴۰۰۰ مشارکت‌کننده خبره، به رشته تحریر درآمده و در بسیاری موارد، علمی‌ترین و آکادمیک‌ترین دانشنامه دنیا، شناخته شده‌است.

3soot-dl بازدید : 68 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Verbix v9.0.7.14 - نرم افزار دستور زبان و لغت نامه بیش از 70 زبان خارجی

نرم افزار Verbix برای دانشجویان زبان های خارجی طراحی شده است. این نرم افزار برای افرادی که قصد جستجو و یافتن کتاب های گرامر، دیکشنری ها و جداول صرف فعل را دارند، بسیار مفید خواهد بود. می توان گفت Verbix یک نرم افزار عمومی و جهانی است که شامل ترکیب و صرف کامل افعال و تلفظ صحیح آن ها در زبان های مختلف است. نرم افزار Verbix، یک دیکشنری از صرف افعال را در سیستم شما ایجاد می کند و دیگر نیازی به حفظ کردن آن ها نخواهید داشت.

درباره ما
مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نرم افزار ها وخدمات کدام رابیشتر می پسندید؟
    به زودی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 91
  • بازدید ماه : 82
  • بازدید سال : 1,361
  • بازدید کلی : 17,793