loading...
3soot-dl
3soot-dl بازدید : 53 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 7 Ultimate SP1 x86/x64 Integrated May 2013 - ویندوز 7 آلتیمیت، سرویس پک 1، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۷  آخرین نسخه سیستم‌عامل از سری مایکروسافت ویندوز است که در تاریخ ۲۲ اکتبر سال ۲۰۰۹ به بازار عرضه شد. ویندوز ۷ برای استفاده در کامپیوترهای شخصی شامل انواع خانگی و اداری تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هفتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۷ گذاشته‌اند.

3soot-dl بازدید : 34 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Windows 8 AIO 18in1 x86/x64 Integrated May 2013 - ویندوز 8، همراه با جدیدترین آپدیت ها

ویندوز ۸ - Windows 8‏ آخرین نسخه سیستم‌عامل ویندوز شرکت مایکروسافت می‌باشد که در ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. ویندوز ۸ برای استفاده در رایانه‌های شخصی، رایانه‌های همراه و تبلتها تولید شده‌است. این سیستم‌عامل هشتمین نسل از سیستم‌عامل‌های ویندوز می‌باشد و به همین دلیل نام آن را ویندوز ۸ گذاشته‌اند.

3soot-dl بازدید : 30 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود WSUS Offline Update v8.3 - نرم افزار دانلود آپدیت های ویندوز و آفیس و نصب به صورت آفلاین

همانگونه که می دانید محصولات شرکت مایکروسافت همانند سایر شرکت های نرم افزاری، قابلیت به روزرسانی آنلاین از طریق اینترنت را دارا هستند اما تفاوتی که در این بین موجود است نوع محصول می باشد. مایکروسافت که به دلیل در اختیار داشتن سیستم عامل های قدرتمندش با نام ویندوز به این جایگاه رسیده است، اصلی ترین برنامه ی نصب شده بر روی یک کامپیوتر می باشد که اهمیت به روز بودن آن از هر نرم افزار  دیگر مهم تر است. اما متاسفانه به دلیل مشکلات موجود در ایران نظیر استفاده از کپی های غیرمجاز ویندوز و یا سرعت اینترنت بسیار پایین، امکان نصب و آپدیت ویندوز آن گونه که باید و شاید وجود ندارد. کلید حل این مشکل در دستان نرم افزار WSUS Offline Update می باشد. کار نرم افزار نامبرده بدین گونه است که با اتصال به سرورهای آپدیت مایکروسافت، تمامی به روزرسانی ها و پچ های جدید را شناسایی کرده و با دانلود نمودن آنها، به شما کمک می کند تا هر آپدیت را تنها یک بار و برای همیشه دانلود نمایید و از اینکه پس از تعویض و یا نصب مجدد ویندوز می بایست دوباره تمامی آنها را با محدودیت های موجود دریافت کنید نگران نباشید. قابلیت دانلود  آپدیت ها تنها به ویندوز های مایکروسافت محدود نگشته و شما با استفاده از آن خواهید توانست به روزرسانی های محصولات پرطرفدار دیگر این کمپانی که در قالب آفیس گنجانده شده اند را نیز به طور آفلاین دریافت کنید.

3soot-dl بازدید : 53 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Your Uninstaller Pro v7.5.2012.12 - نرم افزار حذف کامل نرم افزار های نصب شده

هنگامی که به روی ویندوز خود نرم افزار و یا بازی نصب می کنید، فایل های مختلفی در پوشه های متعددی کپی می شوند تا با استفاده از آنها برنامه به درستی اجرا کند، اگر تعداد برنامه های نصب شده روی ویندوز زیاد شود برنامه های با هم تداخل پیدا می کنند و علاوه بر کندی سرعت سیستم، فضای زیادی را روی هارد اشغال می کنند، در این مواقع با حذف برنامه های غیر ضروری علاوه بر آزاد سازی فضای اشغال شده روی هارد می توان سرعت سیستم را تا حدی افزایش داد.

3soot-dl بازدید : 28 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Driver Genius v12.0.0.1306 - نرم افزار ایجاد نسخه پشتیبان از درایور های سخت افزاری نصب شده

نرم افزار Driver Genius یک ابزار حرفه ای برای مدیریت Driver های قطعات سخت افزاری شما است. اگر شما جزء آن دسته از کاربرانی هستید که به دفعات دست به تغییر سیستم عامل خود می زنید حتما فرایند خسته کننده نصب درایورهای قطعات را به خاطر می آورید. اگر بر حسب اتفاق یکی از CD های درایور خود را گم کرده باشید که باید ساعت ها وقت خود را صرف جستجو در اینترنت و دانلود آن درایور کنید.......

3soot-dl بازدید : 215 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود LeoMoon ParsiNegar v1.26 (formerly Persian TTT) - نرم افزار فارسی نویس پارسی نگار لیومون

بسیاری از کاربران برای فارسی نویسی در برنامه های گرافیکی مختلف مانند نرم افزار پرکاربرد فتوشاپ (Photoshop) دچار مشکل های متعددی می باشند و بعضی بایستی از نسخه های موسوم به ME مخفف Middle East که برای کشور خاورمیانه که اکثرا زبان فارسی یا عربی دارند و از فرمت های زبان های این مناطق پشتیبانی به عمل می آورند استفاده نمایند، که البته این کار برای تمام کاربران به همین سادگی هم نمی باشد، برای این موضوع بایستی نسخه نرم افزاری حجیم دیگری از فتوشاپ را برروی سیستم خود نصب نمایند که خود این کار نیازمند صرف وقت و هزینه نسبتا زیادی می باشد.....

3soot-dl بازدید : 41 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود Easy GIF Animator v5.6 - نرم افزار ساخت بنرهای تبليغاتی انیمیشن

نرم افزار Easy GIF Animator یك برنامه قوی و ساده برای ساخت و ویرایش انواع تصاویر GIF انیمیشن می باشد. از این نرم افزار می توان برای ساخت و ویرایش بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایت ها نیز استفاده نمود.

3soot-dl بازدید : 31 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود ArcSoft Group Photo v1.0.0.33 - نرم افزار اصلاح حالت چهره اشخاص در عکس های گروهی

گرفتن عکس های گروهی همواره یک چالش بوده است، در حالی که همه برای عکس آماده هستند ناگهان یک نفر صورت خود را بر می گرداند و یا دقیقاً در لحظه ثبت عکس یک نفر پلک می زند و یا سمت نگاهش به سوی دیگری هست و زمانی که مجدداً عکس گرفته می شود برای شخص دیگری این مشکل به وجود می آید و در نهایت چندین عکس یکسان گروهی داریم که در هر یک یک نفر عکس را خراب کرده است.

3soot-dl بازدید : 277 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)
دانلود TrunCAD 3DGenerator v9.0.35 - نرم افزار طراحی کابینت آشپزخانه

Truncad 3DGenerator شبیه ساز سه بعدی قدرتمند جهت طراحی انواع مبلمان و کابینت آشپزخانه می باشد که دارای امکانات خوبی جهت انطباق بر روی محصول بوده و یکی از مناسب ترین نرم افزارها برای تولید کنندگان مبلمان و کابینت آشپزخانه جهت نمایش و جلب رضایت مشتری قبل از تولید محصول نهایی می باشد.

3soot-dl بازدید : 24 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

ابزاری برای ساخت آلبوم های فلش، اسلاید شوهایی از تصاویر فلش به منظور قرار گرفتن بر روی وب سایت، وبلاگ، Myspace و ... می باشد. به علاوه این محصول به آسانی توانایی ساخت اسلاید شوهای انیمیشنی از فایل های SWF را نیز دارد. این نرم افزار بهترین انتخاب برای ساخت اسلاید شو و قرار دادن آن ها در اختیار دوستان و آشنایان تان می باشد. به کمک این ابزار می توانید خاطرات خوش با دوستان و عزیزانتان را به صورت همیشگی داشته باشید و به راحتی آن ها را بر روی وبلاگ، وب سایت و ... آپلود کنید. شما می توانید اسلاید شوهای ساخته شده را بر روی دیسک های CD یا DVD که قابلیت اجرا بر روی کامپیوتر را دارند ذخیره نمایید و یا یک کپی از عکس های اورجینال را نیز می توانید بر روی CD یا DVD قرار دهید. با کمک AnvSoft Photo Flash Maker می توانید مجموعه عکس های دیجیتالی تان را به فرمت فایل های فلش ماکرو مدیا در آورید. به راحتی فولدری از مجموعه اسلاید شوهای خود ساخته برای آن ها موزیک پس زمینه انتخاب کنید و یا به آن افکت های حرکتی خاص بیافزایید.

 

دانلود AnvSoft Photo Flash Maker Professional + Platinum v5.57 - نرم افزار ساخت آلبوم های فلش

تعداد صفحات : 6

درباره ما
مرجع دانلود
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    نظرسنجی
    نرم افزار ها وخدمات کدام رابیشتر می پسندید؟
    به زودی

    آمار سایت
  • کل مطالب : 60
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 1,348
  • بازدید کلی : 17,780